Klachtenformulier

Het kan zijn dat u ideeën voor verbetering voor ons heeft. Of wellicht bent u niet tevreden over een medewerker of handeling. Wij staan open voor uw klacht of suggestie en trekken hier graag lering uit!

Klachtenformulier

Wij horen graag van u wat er speelt en zullen er alles aan doen om er samen uit te komen. Komen we er toch niet samen uit? Lees dan op thuisarts.nl de vervolgstappen (zie de knop ‘website thuisarts.nl’ hieronder).

Heeft u de vervolgstappen gelezen? Het e-mailadres van onze klachtenfunctionaris van DOKH is klachtenengeschillen@dokh.nl

Geboortedatum patiënt
Datum van de gebeurtenis
Waar gaat uw idee of klacht over?(Vereist)

Wat moet ik doen?

Ik heb al een paar dagen hoofdpijn en het lijkt niet minder te worden. Ik twijfel of ik de huisarts moet bellen. Gelukkig is er een handige manier om te checken of dat nodig is.

Spoedeisend?

Heeft u een spoedgeval? Neem dan direct contact op met onze praktijk. Buiten kantooruren kunt u terecht bij de huisartsenpost.

Ons telefoonnummer
023 – 538 3271 (optie 1)